czwartek, 1 listopada 2018

Dieta ryżowa

hej, oczywiście nie wytrwałam na hsgd, wróciłam do domu z internatu i rodzina przygotowała tyle dobrego jedzenia, ze szok! Zjadłam chyba wszystko co się dało :(. Za to wieczorem natrafiłam na jakieś forum gdzie łaski opisywały swoją dietę ryżowa, wydaje się Extra. Podobno nie byly głodne jadly500-800 kcal na dzień. No wiec zaraz będę gotować torebkę ryżu i jakoś to sobie podzielę na cały dzień. Dam znać jutro czy wytrwałam!
Niestety odpuściłam tez cwiczenia i mam tydzień do tylu w aplikacji sweat z która ćwiczę :((
To jest mój body goal, chciałabym mieć taki piękny brzuch;/

8 komentarzy:

  1. Powiesz coś więcej o tej diecie? Sama kiedyś o tym słyszałam i chyba jest kilka wariantów ��. Daj znać, który ty stosujesz! I nie przejmuj się napadem, każdemu się zdarza! Trzymam kciuki kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałam tam zle nazwe bloga XDD
    Backatitagainana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za forum? podlinkujesz? jedna torebka ryżu to mniej niż 350kcal z tego co pamiętam, możesz nawet 2 jeść i to będzie mniej niż 800kcal

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiedz coś więcej o tej diecie! Je się sam ryż?
    Chętnie skorzystam z linka do forum.
    ~Mirabelle
    okruszkiwposcieli.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam by jeść same owoce. Dałaś radę? daj znać

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ♥
    Dodałam cię do mojej listy czytelniczej.
    Nie słyszałam nigdy o diecie ryżowej. Ciekawe. Opiszesz ją bardziej?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o takiej diecie. Jestem jej bardzo ciekawa. Czy mogłabyś dodac posta o niej w którym bedzie bardziej opisana?
    Pozdrawiam.
    https://wygram-walke-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się kochana <3 Czekam na twój powrót tutaj :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dieta ryżowa

hej, oczywiście nie wytrwałam na hsgd, wróciłam do domu z internatu i rodzina przygotowała tyle dobrego jedzenia, ze szok! Zjadłam chyba wsz...